Färgat håret 4 gånger nu.. Först till den ljusblonda som blev silvrigt, sen prova jag igen med samma, ingen skillnad. Köpte två förpackningar med ljusbrunt vilket blev mörkgrått. Prata med Veronica som ringde den som brukar klippa henne och hon sa att jag behövde röda pigment (som jag har naturligt i min vanliga hårfärg, men eftersom jag blekt bort det fungerade det inte) så det blev till att köpa två förpackningar med Mahogny tror jag de blev, så nu är det mörkt med röda/lila skiftningar, inte direkt min typ av hårfärg då ja är så ljus. Men det får vara så ett tag så får vi se hur det blir sen. Ser betydligt bättre ut än grått och silver i alla fall.

Nu ska vi se en film, och sen sova.. Köpt ostbågar så jag har nått att mumsa på, ihop med ett glas vatten :P

Imorgon blir det upp tidigt, ca 9.30 och göra mig klar och åka till Valbo, blir nog ensam. Älskling ska nog iväg och titta på en bil.

Senare på kvällen blir det hem till Vernicas mamma med mat o så.. Runt 6-tiden kanske. Får se om älskling följer  med eller inte.. och vad vi gör senare på kvällen!

Tjopp!

Kommentera

Publiceras ej