Första inlägget :)

har sett flera personer med blogg.se och tyckt att det sett roligt ut så nu ska jag försöka förstå mig på hur man gör. :D hittat hur man skriver lite nu iaf :D

blir hemma från jobbet idag oxå, åker ner imorgon. börjar bli bättre med slem i näsa o hals. inge feber idag. så hoppas de fortsätter vara så här. snart har jag varit så här i 2 veckor :(

aja, nu ska jag forska vidare :D 

hej igen :D
nu förstår jag lite mer :) tror jag. hehe.
mamma undrade om jag ville med till ikea idag, men jag orkar inte. men ska åka med henne hem till sig efter hon har varit på ikea, hon har gjort om i mitt gamla rum så jag ska komma och slänga lite saker :)
bejb jobbar förmiddag, så han kommer hem kl 14 :) o jag är sjukanmäld, så de blir väl bara slappt framför teven för oss idag.


imorgon är de 100 dagar kvar till studenten, lite öl på garbos kanske? ;)

1 kommentarer

Peter = )

28 Feb 2007 16:33

Haha bejb :) Kärlek! =)

Kommentera

Publiceras ej