198446-2

Japp, nu va det klart med balklänningen då :D Det blev denna från Lorise i Gävle :) Mkt finare i verkligheten, det rosa är mer ljusrosa, med mycket paljetter o bling bling och det mörkare tyget är mer lilasilver :D Jättesnygg!
Har bokat in den att hyra den 16 maj, en tjej som skulle ha den i gävle veckan efter.
Kostade 3500 o köpa, men eftersom hon ska ha den gick inte de.. 1500 att hyra, men hon som ägde affären skulle till Sthlm på lördag o kika om samma fanns där, då kan jag köpa den.
Men jag vet inte heller, helst vill jag köpa den o ha den hemma så jag kan prova den fram o tillbaka o med skor o så och tillsammans med Peter. Men för 2000 får jag mycket annat. Om jag bara hyr den så betalar mamma håret och sminket vilket är skönt :D
Ska fixa naglarna oxå, bygga på dom lite. Blir väl handskar ibland kanske, men inte när man äter och så, så då känns de fräsht med fina naglar :D

Aja, varit i Gävle typ hela dan. Blev inge lektion imorse, fick sova 2 timmar inat. Peter kom hem full o odräglig o bara skrek o hade sig, så somna vid 5 o skulle upp 7. Åkte dit till 10 i 12 iaf o gjorde ett prov, sen till Gävle med mamma o Veronica.

Kom hem vid 7, hadebara ätit en cheeseburgare på hela dan, så kokade lite spagetti för o lugna ner magen. Igår åt jag ju bara en macka o lite pocorn, inte så bra mat på två dagar kanske :( Men orkar inte laga mat när jag är själv. Peter är i Järbo idag med, jäkla tönt. Borta dom enda dagarna jag är ledig. Men men. det är han som bestämmer.

SItter här jag, ensam, uttråkad, sur.. Ska se navy om en timme, sen blir de väl sova. Peter kommer väl inte förrens inatt.


Japp, de va allt för idag!
Hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej