Ja, eftersom kl är över midnatt så är det nu 31 december och årets sista dag.

Vi blev så trötta här efter maten, så vi åkte till älsklings föräldrar o tittade lite på tv, sen blev det en massa kortspel. Jag vann ingen gång. Men sista kortspelet, "Plump" fattar jag noll av, eller jag fattar, men förstår inte hur man ska tänka osv, så både jag o Peters mamma tror att det bara handlar om tur. Kanske det är så?

Kom nyss hem, har varit på toa o tvättat av mig o borstat tänderna. Snart plingar micron o då ska jag krypa ner i sängen med vetevärmaren, åsså älskling såklart.
Tänkte sova ut imorgon, men nu ska dom köra bana på isen imorgon kl 11, men det innebär att jag måste kanske gå upp 9 så jag vet inte vad jag tycker om det. Får se imorgon, ska ju orka vara vaken hela kvällen/natten sen oxå.

Aja, nu plingade det! Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej