Ställde larm på 9.30 imorse å när de ringde kände jag mig utvilad, så vi klev upp o la på lite mascara o klädde på oss, sen åkte vi. Blev ute på sjön i flera timmar, jag var mest vid elden med alla andra flickor o pratade. Grabbarna körde mest hela tiden :)
Åkte ett tag med älskling där på slutet, men då skulle dom krocka med varandra så jag var livrädd :P

Nu är vi hemma igen, blev en sväng förbi hans föräldrar o sa Gott nytt år och nu har vi nyss kommit ur duschen. Jag har målat naglarna o väntar på att håret ska torka lite så får jag nog blåsa de torrt sen.
Skulle låna en vågtång av Linda o dom är snart hemma, men då måste jag dit o hämta den. Drygt! :(
Men jag vill testa den :) Så jag vet om jag ska köpa mig en egen. Tror de kommer bli så.

Ikväll ska jag i alla fall agera chaufför och vi kommer att vara 18.30 hos Dannes tjej ute i Årsunda, fyra par blir vi där, så totalt åtta personer, som ska äta tacos ihop! Sen vid kanske 20-tiden eller så åker vi till Rickard o Carina där vi blir hela kvällen.

Får se om folk ringer så jag får köra en massa, men idag är de inte gratis att åka :) Får se hur länge jag orkar oxå :P
Gillar inte att köra i mörker o inte ensam :(

Skriver en rad innan vi åker sen.

Kommentera

Publiceras ej