Blev en rätt lugn dag på jobbet.. Men det är skönt när man slipper springa en massa fram o tillbaka i denna värme, hann lösa två rätt svåra korsord och började på ett suduko men de va för svårt för att klara ut. Kanske fortsätter på onsdagkväll om jag får tid o ingen löst det innan!

Älskling o co skulle till donken, så dom väntade på mig, så åkte jag dit direkt när jag sluta. Blev en lilla menyn där och en chokladmuffins, men orkade inte hela, synd när dom är så goda :)

Efter det var vi hem till Wall och tittade på hans 3 veckors kattunge, men den är jätte vindögd och ena tassen är helt böjd. Stackarn. Hoppas de rättar till sig, tar man den till veterinär säger den förmodligen att den ska avlivas, men den var kritvit med lite gula öron och lite gult på svansen, supersöt!

Var till mamma o lämna hennes bil där, ledig imorgon så då åker vi tillsammans i en bil om vi ska nånstans, dumt att ha hennes stående o ta upp en besöksparkering här utanför då. Hann plocka med lite skor och linnen jag hittade där och två lådor som jag ställer under sängen med skor o kläder i. Man får ta vad man haver när det inte finns nå annat ställe att ha kläderna på.

Nu ska vi strax ta en bowlingmatch på Wii sen blir det sova, för imorgon vill jag vakna tidigt o dra till stranden bra tid, helst 10 :) Före 11 i alla fall! Steka hela dagen :)

Kommentera

Publiceras ej