Sådär, nu har älskling varit hit och vänt igen. Hämtade alla mina väskor, tog även det jag ska ha med till Åland, så imorgon har jag bara min handväska. Skönt! Men om ca 17 timmar ses vi igen, just nu känns det långt, men om ca 2 timmar ska jag sova, sen om 9 timmar ska jag kliva upp och sen är det inte långt kvar tills jag drar till bussen som tar mig till honom i Grisslehamn! :) <3<3

Skriver en liten lista i Word som jag ska skicka till honom, vad jag behöver med hemifrån, det blir inte så mycket, men måste ju ha kläder ifall det blir dåligt väder o ifall det blir bra. Sen myggspray o lite sånt!

Precis startat upp den andra datorn på mitt rum, Macen, ska ta o rensa den på mina saker.. Kort o sånt, så dom slipper ha sånt kvar :)

Något bra på tv ikväll?

2 kommentarer

Alexandra

19 Jun 2008 21:51

Tack det samma! Det blir säkert jätte mysigt på Åland! <3

Natalie

19 Jun 2008 23:42

Åh vad härligt att åka eckerö linjen! =)

Blev ju frestad nu ju ;)

Kommentera

Publiceras ej