Insåg att jag aldrig skulle få med mig min packning till bussarna imorgon, allt blev galet. Men så bestämde älskling sig för att komma ner ikväll och hätmade det, så han är på väg nu! Snällis :) Fast pappa betalar bensinen, satt och prata med honom om att det blev krångel, så sa han: Ja, men jag sätter in pengar åt dig så kan Peter hämta det ikväll! Tack pappa, det var jättesnällt :) Fick ju pengar i helgen oxå, så det var riktigt snällt gjort.

Tråkigt jag inte kan följa med hem ikväll, älskling tycker det, och som jag skrev tidigare så åker dom imorgon bitti så det enda jag ska göra är väl att vara med en sväng på morgonen så dom kan packa o slippa se efter barnen samtidigt. Men det är som det är, detta är mitt jobb, dom betalar mig för det och det är en fredag, då jag ska jobba så..

Men i alla fall, imorgon så åker dom nån gång på morgonen, och jag åker ca 13 från Danderyds sjukhus, skulle ha tagit ut pengar innan, vi vet inte om de finns nån bankomat där. Kanske jag hinner ikväll med älskling? Eller så åker jag till Mörby först imorgon och sen till Danderyds sjukhus. Ska vara framme nån gång i Grisslehamn före 15, så kanske 14.30, då ska jag leta på resten och kliva ombord! Jag köper biljett åt älskling imorrn med så han kommer inte ombord före mig :)

Kommentera

Publiceras ej