Skulle vara i Gävle 12.58 och vänta på 13.30 bussen till Sandviken så skulle älskling hämta mig kl 14 i Sandviken när han slutade. Men så kom jag dit 12.53 ca, så gick o kolla om de gick nån buss kl 13 och det gjorde det, ringde mamma men hon kunde inte hämta mig, ringde pappa o precis då kom bussen så han fick bara frågan: kan du hämta mig kl 13.30? svara fort, måste kliva på bussen nu. Så han kunde det, så åkte vi till mamma, fick en munk av henne o prata lite.

Sen va jag hem ca 5 min o sen drog vi till Valbo. Köpte en eyeliner o ett rouge på H&M och älskling lämna in sin telefon på lagning o köpte en keps o en jacka.

Blev donken på hemvägen, men jag åt en sallad!! Duktigt! Blev dock en glass efter, men tog en vanlig i strutbägare, bättre så.

Var förbi en sväng på systemet oxå, sen hem o började baka bullar. Blev precis klar, ser bra ut! :)
Nu är Macko och Larsson här. Larsson är nykter men vi andra dricker, ska vidare till en kompis senare, på nån liten fest bara, inte så mycket folk där.

Kommentera

Publiceras ej