Älskling hämtade mig i Gävle, var till mamma snabbt och hämtade alkohol och post till mig. Åkte hem o älskling åkte o jobba, så blandade jag ihop drink (det jag skrev om häromdagen) så det står i frysen nu :) tittade på nästan två avsnitt av Gossip Girl, dom fanns kvar på inspelningsbara dvdn så det var tur :)

Sen kom älskling vid 16 då tog vi de ganska lugnt, sen ner på systemet, jag invigde att handla på systemet idag :) Köpte en hel del :) Så jag har så det räcker i alla fall.

Nu har jag nyss kommit från Högbo, skjussade dit älskling, han ska va där o festa med jobbarkompisarna, får se när han vill hem igen :) Inte så sent hoppas jag, och så hoppas jag de händer nått så jag oxå får dricka sen. Ska i vilket fall som helst prova min frys-drink när den är klar :) efter 21 är den nog färdigfryst o klar att smaka.

Ska se lite mer Gossip Girl nu, städa lite kanske o läsa nya Veckorevyn!

Ha en bra fredag :)

Kommentera

Publiceras ej