Jag hade ställt kl på 8.30 men låg kvar till 9. Gick upp o efter 2 minuter ringer pappa o frågar vart jag är. Då var det visst idag jag skulle komma o hämta honom kl 9 vid bilfirman så skulle vi ses o umgås en stund medans han fick däckbyte på sin bil. Men de hade vi inte pratat om sen i måndas så jag hade glömt och han sa han skrivit på msn igår kväll, men de var kl 00.40 såg jag idag och får man inge svar den tiden så kan man inte räkna med att jag sett det, tycker jag. Men han skulle väl vänta där nu istället. :( Men men..

Vi skulle ju ev till min gammelmormor runt 11-tiden oxå men vi väntar lite o ser om de blir bättre väder, inge roligt väder att köra bil i direkt. Blåser o snöar och massa slask.

Mamma skulle höra av sig om hur vi gör med min gammelmormor i alla fall. Så jag ska ta en macka och kanske duscha, så är man så gott som klar i alla fall! :)

Kommentera

Publiceras ej