Blev en suddig bild, men men, det är i alla fall en kappa av ull, viscose och polyester som är mörkgrå. Från Vero Moda, 599:- men jag hamnade till slut på 320:- efter avdragen rabatt som dom hade + att jag fick lite extra när det saknades en knapp. Men nu är jag så missnöjd eftersom flera knappar rasat :(( Så måste väl leta nya o byta ut alla.

Men när jag handlade jackan så hade dom ju clubdag, och då fick man en goodiebag, som såg ut så här:


Lila t-shirt från Vero Moda, singel med Emilia de Poret, boken Vänninorna och Kung Carl, senaste numret från Veckorevyn, en "travel organizer" från bosign.se, Vero Moda påsen + en gott o blandat påse men den tog slut igår :P

3 kommentarer

HannahSthlm

31 Oct 2008 15:28

Trevligt;)!

Diana

31 Oct 2008 17:18

Tack för ditt gulliga inägg!! :) Så snällt! Har precis uppdaterat, titta gärna in! Nu ska jag och älsklingen gå på bio, har du förslag på bra film?? =D Kram!!

Julia

31 Oct 2008 19:48

åh jag hade ju inte tackat nej till en goodiebag

Kommentera

Publiceras ej