Blev utmanad av Alexandra

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag vill få ett fast och bra jobb.
2. Jag har väldigt stora halsmandlar fast jag är helt frisk.
3. Jag har en hemlighet.
4. Jag har 5 kusiner.
5. Jag har åkt dit för snatteri när jag var yngre.
6. Jag åker snowboard.
7. Jag har förlorat en kompis pga droger. 

Dessa utmanar jag:
1. LindaaQ
2. Dianasblogg
3. LindaPernilla
4. Carrol87
5. MariaErsson
6. Pzzon
7. Darlingno1

1 kommentarer

Alexandra

31 Oct 2008 10:21

Kul att bli utmanad ! men jag har faktiskt redan gjort listan :)

Kommentera

Publiceras ej