Jag, eller snarare vi, har hållt igång sen vi vakna 7.30 imorse. Först kurs mellan 8.30-16 som för övrigt inte gett mig nått typ. Jag har lärt mig att har man rethosta är det bättre att suga på mörk choklad än medicin. Men det hade inte med kursen att göra, haha! Tur man får pengar för detta, för det är två dagar kvar!

Direkt efter 16 så drog vi till Valbo, och in på IKEA, köpte en trådback och en malmbyrå i vitt jag velat ha länge. Nu har vi precis byggt ihop dom klart och nu ser jag på Deseperate Housewife. Precis när vi fick byrån på plats i sovrummet så hörde jag introt på tv:n! Tajming!

Så nu är det avslappning ett tag, sen måste det flyttas runt på saker. Sängen är full med kläder från gamla garderoben som ska i nya byrån och gamla garderoben var trasig och är nu i 2934513 delar i hela lägenheten. Sakerna från skrubben är oxå över hela lägenheten.

Har i alla fall ringt och bestämt hämtning av ett köksbord och en liten tv, som Ånyo hämtar på fredag och säljer begagnat sen. Så det ska bli lite mer plats i källaren att ställa ner saker. Så ska vi iväg till tippen med massa skräp oxå :) Fullt upp hela veckan!

Nu paus, lika bra att plocka lite kläder samtidigt :)

Kommentera

Publiceras ej