Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt då jag fick sms vid 11 av min kusin om jag var redo för lunchen i Valbo.. den lunchen som jag helt hade glömt att vi bokat in :( Men jag gjorde mig och Max klara och åkte in och mötte henne och min farmor vid 12-tiden! Blev god mat på Ikea tillsammans - Trevlig stund!

Åkte direkt hem och plockade upp Peter och vidare till hans kusin där vi fick massage båda två. Usch vad ont det gjorde.. man borde vara mer ego och unna sig massage oftare för vi båda har dragit på oss besvär som knappast blir bättre och det räcker inte med att gå en gång så är man bra igen.

Vidare därifrån till Peters föräldrar och fick lite mat i magen. Blev kvar där till strax efter 20 och sen tog jag en het (blev så fryssen efter massagen) dusch här hemma och sen gick Peter och la sig vid 21.. jag är oxå jättetrött o hoppas Max somnar nu efter han ätit klart så vi oxå kan lägga oss för det är så tråkigt att sitta här nere helt själv i mörkret:(

Imorgon skulle Maria komma hit med Isak o hälsa på efter att dom har lämnat Teddan på dagis vid 8,30 så det blir ingen långsovning då inte :) Men det blir nog riktigt trevligt :)

Nu blundar Max så jag hoppas han somnar ett tag så jag kan lägga mig! Nattinatti!

Kommentera

Publiceras ej