Godmorgon godmorgon kära läsare :)

Peter stack till Ludvika och hämtade bildelar igår så jag hämtade mamma och åkte till Högbo. Några fynd hittade jag, som jag ska visa er sen :) Efteråt blev det äppelpaj hos mammas kompis och sen bjöd mamma på mat hemma hos henne :)

Blev en tidig kväll eftersom Peter jobbar 7 förmiddagar nu, 5.45-14 nu i fem dagar sen 5.45-17.45 lördag och söndag så vi såg en Wallanderfilm och hade lite familjemys och sen la vi oss strax efter 22!

Max vakna 7 imorse men jag kunde blunda 40 minuter till för han roade sig själv ett tag :) Men sen klev vi upp och busa lite tills han somnade 8.45 och sov nästan en timme! Så nu har han ätit och ligger här breve i soffan och biter(suger på sina fingrar och leksaker :)

När Peter kommer hem åker vi till hans kusin Karin i Årsunda och får oss lite massage. Jag är så öm i rygg o nacke.. - det ska bli superskönt! Ska även kolla en frysbox hon har om den får plats här hemma, isåfall fick vi ta den - Supersnällt!

Nu ska vi busa och gosa lite, jag och min son <3

Kommentera

Publiceras ej