Näst sista dagen på året.. eller ja, nu passerade klockan precis midnatt så nu är vi inne på årets sista dag! Peter är borta och spelar tv-spel och Max somnade för ca 40 min sen och jag har provat göra "rosettfrisyren" lite slarvigt ifall jag vill ha så imorgon.. Det får vi se då!


Ska i alla fall lägga mig nu så jag vaknar i tid så jag hinner göra allt jag ska innan vi ska iväg. Max ska sova borta för första gången hos Peters föräldrar men det kommer nog gå bra hoppas jag! Vi ska på en fest i Årsunda och förmodligen sover vi hos Peters föräldrar så vi vaknar upp med Max första dagen på nya året!

Godnatt!

1 kommentarer

- Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

31 Dec 2009 01:28

Kul att du tyckte att just den stickade tröjan var fin som jag köpte, den som jag gillar minst av köpen ;D För om man tänker så så är det ju bra att folk gillar olika då finns det ju kvar mer av de grejerna man själv vill ha ;D haha nejdå nu är jag trött bara svamlar :P Men det med rosettfrisyr skulle nog vara kanon snyggt (och annorlunda ute i årsunda) så jag tycker definitivt att du ska ha det - ge årsunda lite fashion ;D

Kommentera

Publiceras ej