Ja, vi var o köpte färg sen var vi o sen var vi bara upp med allt o så åkte vi till Årsunda. Det var lite för kallt, skulle ju vara sol, men de blåste lite o jag blev kall om fötterna. Jag hann vara där ca en timme sen åkte jag o jobba!
Blivit mycket sittande så jag har skitont i ryggen, jäkla foglossning.
Har ändrat min jobb-tid imorgon, blir 8-12 istället, jag klarar inte längre med ryggen så då fick jag korta ner den.

Missat melodifestivalen har jag oxå gjort, men Peter har spelat in den så jag kan titta på bidragen :)

Aja, blev inget målande idag. Se om man är pigg nog imorgon att göra de efter jobbet, Peter åker o jobbar 17.45 imorgon oxå, men i veckan har vi tid när han jobbar natt o jag jobbar inget än så länge förrens till helgen.

Köp våran 2a nu då :)

Kommentera

Publiceras ej