Lördag nu då.. blev rätt sent igår innan jag somna men jag hade inte så stora problem att kliva upp. Vaknade 04.15 o va på toa o somnade om bra sen. Men från att larmet ringde vid 6.10 och fram till jag klev upp 6.50 så har jag funderat om jag ska sjukanmäla mig, usch, jag vill verkligen inte idag. Hädanefter tänker jag inte ta några heldagar hos denna brukare, bara kortare pass!

Man gör nästan ingenting, så tiden går så sakta. Jag förstår inte hur brukaren kan ha så mycket tid vi ska vara där på, brukaren kan så mycket själv o jag tycker att vi inte gör nånting vettigt nästan.
Men nu hoppas jag att dagen går snabbt i alla all!

Ingen mat hade jag heller, så det blir en mackdag, tar med mig två st + frukt så får jag väl äta efter 16.30 när jag kommit hem!

Ha en bra lördag!

Kommentera

Publiceras ej