Först ska jag ge min son lite beröm!! Han somna igår i bilen vid 22.30 typ och vid 00 la jag honom i sin säng och när hanvakna sen trodde jag inte mina ögon när klockan visade 4.58! Så länge har han aldrig sovit utan att vakna sen. Klev upp sent idag, låg o såsov till 10.40.

Sen har Max sovit större delen av dagen så vi har fått mycket gjort här hemma. Hann ut till Årsunda en sväng oxå för Peter skulle sälja lite fälgar han inte behövde längre :) När vi kom hem var vi iväg till radhuset med tv och lite kartonger och sen kom dom med sin tv hit. Så nu har vi ställt in våran sovrums-tv i vardagsrummet men den är ju 32" så den duger ju ;)

Fått en nyckel idag oxå så vi kan fortsätta köra lite saker imorgon för att slutligen flytta alla möbler på lördag och sen har vi bytt lägenheten mot radhus och då ska allt packas upp igen :P Men det är som sagt sen, inte nu.

Nu blir de bara slappa ett tag innan vi lägger oss och sover nästsista natten i våran fina lägenhet :)

Kommentera

Publiceras ej