I lördags åkte jag till mamma medans Peter sålde lite bildelar i Årsunda. Max sov först, så då låg jag o pressa ryggen lite i solen tills han vakna o vi la oss i skuggan. Peter kom vid 17 o sen satt vi i skuggan o mös nån timme innan vi gick in o somnade allihopa en stund på soffan. Kvällen spenderade vi i Årsunda, blev kortspel sent in på natten men vi lyckades få Max att somna om igår morse så vi fick sova ut lite i alla fall..

Klev upp o Peter åkte vid 11 för o åka båt hela dagen, jag o Max gick o mötte Veronica o vi traska till hennes mamma där vi blev kvar ett tag o fikade lite. Gick hem i värmen o tog en snabbdusch medans Max sov i vagnen. Peter ringde o va hungrig o fråga om jag vile komma till stranden i Årsunda, så jag packa in oss i bilen, köpte två baguetter på Statoil o åkte ut till Stranden. Där hade de precis börjat blåsa från ena hållet och solen sken från andra hållet, fick gömma honom med lakanet, men sen kom solen o de blev lugnt och fint. Peter o dom andra skulle ut o åka mer Wakeboard så då åkte jag o Max till Peters föräldrar och inväntade honom där. Åt lite där innan vi avrundade och åkte hem, Pete rhade bränt sig o vi låg i sängen 22.30 och sen har jag faktiskt sovit skönt inatt.

Idag var vi uppe före 8.30 tror jag, åt frukost o gjorde oss klar för en promenad, men de va så varmt, men vi gick i iaf 40 min kanske. Slappade hemma med nerdragna persienner för att få lite kyla o medans Max sov så hann jag städa undan lite o dammsuga alla rum utom sovrummet där han sov. Åkte ut till Årsunda o tog en promenad igen, men Max vakna o va så hungrig så vi fick vända, blev 30 min iaf.

Nu har jag sett slutet på Beck-filmen och Max sover sen 30 minuter sen eller nå, så jag ska oxå krypa ner så man är pigg när han vaknar om ca 2 timmar igen :D

Fan va långt det blev, avslutar med lite bilder!

 
Max luftar i skuggan.. Peters nya skor skymtar oxå ;D

 
Mina killar vilar <3

Jag nådde bara att smörja in nacke o axlar, o de syns väl? :P

Bus med pappsen!
Sådärja, Godnatt!

2 kommentarer

B

30 Jun 2009 00:44

Åh va söt han är!:)

Karin

30 Jun 2009 18:00

Ja det är sol där hela tiden.. Svårare att hitta en skuggplats faktist.. (: Ni får väl komma ut och ta en fika där nån dag.. d: Pussa Max från mej..!

Kommentera

Publiceras ej