Imorse klev vi upp strax innan 10 o då va Peter redan uppe och skulle iväg o plocka isär sin bil, så jag slängde på mig lite kläder o packa en väska snabbt så skjussade han ut mig o Max till mamma. Tog med en macka som jag åt där, Max somnade efter lite mat o sov i mammas säng medans jag solade en stund. Han vakna till, men somnade igen i vagnen i skuggan o jag försökte ligga i solen, men de va svårt, sjukt varmt :P

När han vakna låg vi o myste lite i skuggan bara och sen gick vi in när det blev för varmt. Satte oss i källaren och gud så skönt det var där, sen kom Peter och vi bara slappa, man blir trött av värmen :P Sen var han o hämta mat åt oss, för vi blev hungriga.

Pappa kom förbi en sväng och fick skjussa hem mig, Max o vagnen så slapp vi sätta upp taket på cabben och vagnen fick inte plats i den heller.

Nu är vi hemma, Peter ska nog iväg o måla taket hos sin bror en sväng. Han gör det i utbyte mot att hans bror hjälper honom o byta koppling imorgon på sin bil :)

Kommentera

Publiceras ej