Här ska vi bo!

Tror inte jag har berättat, men på fredag åker jag o mamma till Tällberg (Dalarna) på en liten mini spa-weekend. Vi börjar tidigt vid 9 härifrån och vidare till Sågmyra och Lager 157 lagomt tills dom öppnar. Sen blir det lunch i Rättvik och sen till Tällberg och checka in på spa-hotellet där.

Vi ska bara koppla av o simma lite o ta det lugnt. Mamma har precis pluggat klart nån kurs o tentat av + att hon nyss fyllde, så hon ville åka iväg och bjöd med mig. Det finns några "vattengympa-pass" vi kan gå på och sen bara slappna av eller ta nån behandling om vi vill, men jag tror det mest blir bara vara..

På lördagen så får vi frukostbuffe och sen åker vi mot Falun, får lunch hos mammas karl och sen stannar mamma till söndag där så då tar jag tåget hem 14,30 eller 16,30 beroende på vad klockan hinner bli.


1 kommentarer

Sofie

31 Mar 2009 23:40

Va härligt :)

Kommentera

Publiceras ej