Själv blev de så att jag fick vänta ett år med denna dag, men men, det får vara som det är :P Men pappa sa grattis i alla fall, inte mitt fel att den lill* inte ville komma när den skulle :D

Jag har inga kläder som passar längre.. känns som jag går i samma jämt! Suck! Lite fel tid o köpa på sig större kläder nu oxå, när det är slut snart med denna mage. Hoppas man kommer i sina gamla plagg sen! Blä vad jag är less.

Nu ska vi till mamma med hennes mors dag-present, hon får den när hon kommer hem sen eftersom hon är i Falun hos sin karl och åker båt. Sen åker vi nog till Peters mamma och vidare med dom till hans mormor och hälsar på. Får se vad dagen bjuder på för mat o annat, men nått blir det alltid! Smörjt in mig med solskyddsfaktor 30 nu (använder barnkräm) så nu ska jag fan inte bli mer röd :D Ska föröska undvika solen när den är som starkast :P

Ready to go säger Peter nu! så vi hörs :)

Kommentera

Publiceras ej