Senaste

Låt du hörde: Yolanda Be Cool - We no speak Americano
Film du såg: Farsan
Mat du åt: Köttfärsbiffar m. fetaost, hemmagjord potatismos och sås
Kram: Max
Puss: Peter
Känslan: Trött
Resa: Gävle häromdagen ;D
Glädje: När solen nyss titta fram
Dröm: Kommer inte ihåg
Person du träffade: Peter och Max
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Peter
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig
Gången du var utomhus: Igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När lillebror tog studenten i början av juni
Saken du köpte: Massa tjaffs på Dollarstore


Allmänt

Ska bli skoj:
Att åka till GBG och Ullared i juli!
Ska inte bli skoj att: Att jobba alla fina dagar i sommar
Sparar till: GBG och Ullared
Pålägg som gäller: Ost
Önskar att jag var bättre på: Spara pengar
Dagens dryck: Vatten
Vad saknar du: Grillspett upptäckte vi igår ;P
Tre band/artister: Jag lyssnar på det mesta
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost och lunch, städat
Brukar du svära mycket: Ja men dags att sluta när vi börjar få en liten härmapa hemma :)
Hur tidigt stiger du upp: ca 8.00
På helgerna: Samma om vi inte är barnlediga då kanske 10-11
Vad ska du göra ikväll: Jobba till 21.
Hur många timmar sover du per natt: Ca 8 blir det nog
Vem är snyggast i världen: Inte sett alla
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Max föddes!
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla korta shorts
Längd: 163cm
Vikt: To much!
Byter gärna garderob med: Någon som har allt!
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: Max potta?
Mitt rum kan beskrivas som: Rörigt men under uppsnyggning
Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, seg, osminkad
Jag tränar: Aldrig men ska börja springa!
Jag ville bli när jag var liten: Dagisfröken

4 kommentarer

lana

30 Jun 2010 15:20

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

Elin Gabriella

30 Jun 2010 19:34

kul med listor :)

Shiko

30 Jun 2010 20:10

Hej!

Skulle du kunna slösa lite av din tid och rösta på min på veckans blogg?

Jag är nummer 3.



Rösta här om du har lust:

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment



Är jätte tacksam om du kunde rösta!

LIIV - vanlig men unik

30 Jun 2010 20:53

Gud vad jag och mina vänner höll på med såna där listor för några år sen, typ på bdb :D haha. Vilka tider ;D

Kommentera

Publiceras ej