Har jobbat idag, 15-21 och imorgon är det dags igen, 6.45-13. På fredag är jag ledig så då ska vi åka till Ockelbo och gå på marknad, dags att uppdatera med 14 nya par strumpor. Godisremmar och langos hör oxå marknad till!

Apropå godis, igår ställde jag mig på vågen för jag tyckte jag kände mig lite smalare än normalt men så visade den +! Måste göra något åt detta nu, men det blir så jobbigt att ändra bara min mat och Peter och Max ska äta annat. Ska försöka lösa det i alla fall.. eller jag MÅSTE! Om så med pulverdiet.. Jag ska i alla fall börja motionera (gå, jogga, springa) i elljusspåret men jag får aldrig tummen ur..

Nu ska jag lägga mig, har ont i huvuvdet av detta väder och jag vill vara utvilad när jag kliver upp före 6 imorgon! Godnatt mina kära läsare!

Kommentera

Publiceras ej