För exakt ett år sen idag hade vi BF (beräknad födsel) men Max ville inte riktigt komma då så vi tillbringade dagen i Hedemora på driftingtävling och på kvällen var det cruising på stan. Minns att det var så jäkla varmt den dagen och extra jobbigt när man var riktigt höggravid.

Så här såg jag ut förra året, tyvärr får ni ingen magbild idag men den är bra mycket mindre i allafall men mindre kan den allt bli :D Nu ska jag gå upp och lägga mig i den sköna sängen och sen blir det jobb imorgon 7-13 sen tänker jag i alla fall vara ledig en dag!

3 kommentarer

Sofie

31 May 2010 15:06

Ja de är den :D Har inte sett reklamen dock :P De lustiga är att jag kollade på cykeln jag la upp tidigare och de är en preecis lika förtom att dehär styret är svart och de andra silver och så är de olika klistermärken på. Trots de skiljer de näästan 2000 kr, helt sjukt! :P

Sofie

31 May 2010 19:29

Vi köpte den på coop också :) Den är riktigt bra tycker jag :D Ja de kan vi absolut göra, bara att hojta till :)

Sofie

31 May 2010 21:14

torsdag eftermiddag låter bra?! :D

Kommentera

Publiceras ej