Igår kväll tog vi en promenad med nya (begagnade) vagnen när Max skulle sova och den är klart värd pengarna så nu står den på dagis som sovvagn. Så är någon intresserad av en Brio Sing - 10 så har vi en röd/svart här hemma som inte är mycket använd!

Idag slutade jag före 14 för vi har ett grupparbete som vi kan bestämma över själva och då ville vi sluta tidigare idag! Dagen och kvällar har vi först tillbringat hos Peters mormor med gott fika och sen följde hon med oss till Peters kusin som fyllde år och också bjöd på tårta och fika! Dessutom kom vi därifrån med två proppade kassar med kläder och skor - overall, flera jackor, flera stövlar, kängor, adidas-skor och massa tröjor och byxor i storlekarna 86-98! Jättetack för det!!

Nu är det dags att göra två sallader så vi har matlåda tills imorgon sen ska vi sova..
jag kör alltid på sallad för då slipper man köa till micron med alla andra studenter som också vill värma sin mat! Sen är det ju enkelt, gott och nyttigt oxå!

9 kommentarer

My Beauty Secrets

29 Sep 2010 08:03

ne det blir väloftast sådär ! jag har dock lärt mig att skippa den billiga skiten oich investra i bra grejor istället ;)



ja jag tycker absolut ´du ska testa den hårinpackningen, den öär toppen !!

Millah

29 Sep 2010 20:50

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Emma-Lou

29 Sep 2010 21:12

Härligt med "ny" vagn :-) Vad blev det för någon? (har också barn)



Ja just det, hjälp mig gärna att välja nya glasögon - la upp bilder tidigare idag på bloggen!



Vad tycker du? Själv har jag så svårt att välja. Har du också sådana problem (synfel)?

Linda

29 Sep 2010 21:24

hej =) På Tisdag nästa vecka har jag klädvisning hos mig (märke Lingon och blåbär) kl 19.00 är du intresserad att komma ? Jätte fina och sköna barnkläder.. kram

Linda

29 Sep 2010 21:32

toppen :D

Emma-Lou

29 Sep 2010 21:42

SV: skönt utan synfel, slipper du välja mellan massor av bågar, hehe :-)



Vi har en Emmaljunga Scooter (sittvagn) från 06, samt en Emmaljunga City Cross från 09. Inga vagnar som vi har på förskolan förstås. Men Scooter blir nog en "dagisvagn" när yngsta pojken börjar på förskolan. Han ska börja efter årsskiftet, är född 09.08.02 :-)

Emma-Lou

29 Sep 2010 22:05

Blev det jobbigt med svängiga hjul eller var det annat på just den vagnen som itne fungerade? Själv är jag lite emot svängiga hjul, känns inte som att de är så säkra, hehe.

Emelie

29 Sep 2010 22:41

tack så mycke! :)

Emma-Lou

29 Sep 2010 22:41

Låter som en rätt krånglig vagn, hoppas du inte skriver så i annonsen, hehe. :-P

Kommentera

Publiceras ej