I onsdags åkte vi till Buschgarden - en stor djurpark och häftiga åkattraktioner, passar stora som små alltså :) Vi började med en liten tågfärd genom djurparken och såg giraffer, apor, zebror, sköldpaddor och många andra djur. Åkte en skitrolig bergodalbana, man va över 60 meter upp i luften och sen va backen ner i 90 graders vinkel så vi åkte två gånger direkt efter varandra! Ni får lite bilder därifrån, så får jag visa andra bilder en annan dag.

Igår va de världens storm, tornardovarning så vi bara satt o vänta på att dö typ (iaf jag) men vi klarade oss men de va inge roligt, den måste gått förbi oss precis för vi såg den inte. Men idag har solen strålat och ovädret kändes långt borta.. Vi avverkade den sista parken medans Max va hemma med farmor och farfar sen blev det slapp vid poolen innan vi åkte och kvällsshoppade lite på Walmart (typ Ica Maxi fast större) blev mest bhar, träningsbh o t-shirt åt Max för min del, inte blivit så mycket shopping som jag trott. Nu är klockan kvart i ett på natten o vi ska lägga oss. Imorgon åker vi nog till stranden, blev ju inget Miami så vi har stranden kvar, men de tar 1,5-2 timmar att åka så jag ska fundera lite till, så himla trökigt för både oss o för Max! Sov gott med er!















2 kommentarer

Sandra

02 Apr 2011 11:50

va häfftigt med bilden på flodhästen, den skulle jag också vilja se,

Alice

19 Apr 2011 18:24

hur gammal är du?

Kommentera

Publiceras ej