Det står inte på förrens vi alla har födelsedag här hemma, först är det jag den 19e maj, sen Max sen 5e juni och den 5e juli är det Peters tur! I år tänker jag försöka mig på nå roligare tårtor än den gamla vanliga med sylt och vaniljkräm så vi får väl se hur det blir och vad det kommer smaka! Har ni tips på goda tårtor så bomba mig med kommetarer och recept. Jag skulle gärna prova med sockerpasta, kanske göra figurer eller något lite svårare :)

 
Skulle vilja göra en biltårta till Max, mest som den understa kanske :)

3 kommentarer

Elin

29 Apr 2011 06:42

http://www.cakedreams.se/

Där brukar jag sitta och kika lite :) Har jätte mycket roliga saker.. många jag känner beställer sockerpasta därifrån dock så har jag aldrig gjort det själv, men blir nog när jag fyller :)

Elin

30 Apr 2011 11:45

Åhh.. det är ju så roligt med barnkalas och så mycket man kan göra. Tråkigt att vi inte hunnit ses just nåhot under året bara. Skulle Max vara sugen att komma på ett Pippikalas hos Mirabell tror du eller känner du att det inte är nån idé när dom inte träffats nå just? Är ju så svårt att veta vilka man skall bjuda, kan ju inte ha hela dagis hemma heller och det känns som man inte riktigt känner dom så bra. Hoppas allt är bra. Kram

Elin W

07 May 2011 10:13

Läste ditt blogginlägg och satt själv och planera min dotters 2 års kalas, satt och kollade på kalaslagret.se och hittade den här som jag tänkte att du kanske var intresserade av: http://www.kalaslagret.se/art/tartljus-ben-10-1.php

Kommentera

Publiceras ej