Igår jobbade jag till 14 och nu är jag ledig enda till måndag kl 15. 4 dygns ledigt = HÄRLIGT! Hade varit ännu bättre om det varit 25grader varmt och blå himmel hela helgen men jag får nöja mig med vädret vi har. Idag vakna Max 7,30 men han höll på roa sig så vi klev inte upp förrens närmare 9 - skönt! Fast så är det ungefär alla våra lediga dagar.. :)

Idag på förmiddagen va till min mamma en sväng för o äta lite hallon och ställa dit en ny möbel Peter hämtat åt mig idag. Jag kunde inte låta bli den så nu står den i mammas garage och väntar på flytt! Sen åt vi pannkakor här hemma och nu sover Maxen en stund. Snart ska han väckas och då vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt.
Peter ska köra gocart vid 16-17 men vi får se om vi följer med eller inte!

Annars verkar det bli som att vi åker allihopa på drifting i hagsta imorgon, Max älskar ju att vara med på sånt. Och på söndag hade vi tänkt åka till Jädraås och åka ånglok ifall vädret tillåter, annars kanske det blir ett besök på järnvägsmuseet. Vädret bestämmer hela våran helg!

1 kommentarer

Sofie

29 Jul 2011 13:38

Jag ska leta på receptet så kan du få de, orkar inte leta just nu :P När hon har haft de i typ matkällaren som jag fattar de. Jag smakade utav den och den smakade helt vanligt :P hehe.

Kommentera

Publiceras ej