Köpte ny foundation häromdagen och tänkte att jag skulle visa den, så då fick de andra jag använder vara med oxå!

Foundationen beställde jag från Nelly för 159:- efter att jag läst hos två tjejer att de gillade den och jag har aldrig riktigt använt foundation, senast hade jag nå dagcreme med lite färg från ELF. Jag gillar den här jättebra, den är len att ha på, täcker bra och inte alls så dyr!

Mascara brukar jag köpa lite vad som helst, denna gång provade jag denna Volume Million Lashes och jag gillar den skarpt, litet minus för att det är så himla stor borste, svårt o måla underfransarna utan kladd tycker jag.

Concealer och ögonbrynspalett (all over cover stick och eyebrow kit) från ELF är stora favoriter. Ögonbryna får fin färg och form och det ser naturligare ut att dutta på detta (ungefär som ögonskugga) istället för att använda ögonbrynspenna. Concealer använder jag runt och under ögonen och om jag har någon fläck/prick som inte täcks av foundationen.

Kommentera

Publiceras ej