Här ekar det tomt..

I helgen hade vi barnvakt från lördag-söndag (andra helgen i rad, bortskämda? :P) så vi gick på bio. Jägarna 2, de va rätt lång och hade den varit en kvart till hade jag inte orkat sitta, hade så ont i rygg o rumpa när vi va färdiga. Men bra va den!

På söndagen va jag på två loppisar med Johanna och sen åkte jag till Hagsta där Peter va med i en 5-kamp i olika biltävlingar, men de va nästna slut när jag kom så blev inte kvar så länge! Hämtade hem Max och så va vi till Peters bror och åt pizza med dom!

Igår började min tre veckors praktik, så nu är jag borta 7tim/dag under vardagarna men det är roligt på förskolan jag är på och jag trivs bra! Har en hel del uppgifter vi ska göra så ska förska gå igenom och planera lite nu innan jag börjar 9.45 idag!

Kommentera

Publiceras ej