Idag var jag och Tilde en sväng till öppna förskolan medans Maxen va på dagis. Sen va jag och handla lite, letade vanlig enkel vit blomlåda utan framgång, vet ni vart det finns?
Sån man sätter/hänger på väggen eller ett räcke?
 
På em har vi haft lekbesök från Årsunda, så barnen lekte en stund och sen va det matdags! Blev hamburgare med bröd och strips, smarrigt! När jag la Max vid 19,30 så somnade jag till efter att vi läst och vakna till efter en stund, då va de världens åskoväder i några minuter, skallrade på bra här utanför.
 
Nu har Tilde somnat i soffan för en stund sen, för natten hoppas jag, så jag ska fixa med räkningar och vara lite effektiv här vid datorn en stund till, innan jag bär upp henne och hoppas vi sover bra inatt :)
 


1 kommentarer

Mormor

26 Jun 2012 23:27

Tilde är så lik dig! Du måste titta i fotoalbumet nästa gång du kommer!

Kommentera

Publiceras ej