Igår somna Tilde på mig i soffan vid 21, och jag strax efter.. vakna till när Peter kom hem vid 22,30 men han fick inte liv i oss helt så han gav upp och sen vakna inte vi förrens vid 04. Så vi förflyttade oss till sängen men då vakna Max istället och ville inte somna om. Jag sov en stund på soffan medans Max lekte och sen vid 7,30 tänkte vi väcka Tilde och Peter men då gick Max ner och vi andra somna om. Kl 9 vakna jag och fundera vad Max gjorde, då hitta jag honom i puffen i köket :) När vi alla vaknat till liv blev de en sen frukost strax innan 10 :P



Sen har vi varit ute hela dagen! Jag i en solstol, Max i poolen och Tilde i vagnen i skuggan.. Grillade korv och kött sen i fredags till lunch och så har vi ätit glass 2 ggr! Nu har pappan och Maxen åkt till farmor för att hälsa på och jag och en sovande Tilde är hemma - men hon vaknar nog för mat strax, hon har sovit sen vi åt lunch nu :P



Kommentera

Publiceras ej