Den här veckan är det sportlov!
Max är ledig eftersom Peter jobbar eftermiddag och vi brukar ha honom den "allmänna tiden" då istället för att han ska gå nmellan 13.30-15.30 och jag ändå är hemma med Tilde. Den tiden är hon oftast vaken och jag får inget plugg gjort i alla fall.
 
Min kurs jag läser har alltid examinationsvecka (jag ska skriva klart och lämna in arbeten) var 5e vecka, precis på Peters Em-veckor, ganska typiskt då jag behöver mycket tid men jag får iaf lite tid tis-torsförmiddagar när Max kan va på dagis - förutom denna vecka då!
 
Har inlämning senast söndag men med mammas barnvaktshjälp i helgen så har jag nu blivit färdig och tar med till skolan imorgon och lämnar in - fruktansvärt skönt!
 
Så då kan jag och ungarna ha lov hela veckan med gott samvete!
 
 
Bjuder på en bild på en murgröna jag köpte på IKEA för 25:- och så trädde jag den runt ett hjärta jag gjorde av ståltråd.Sen att krukan inte passar va en annan sak ;D

2 kommentarer

Anonym

31 Oct 2012 21:58

Fint! Även om krukan inte var rätt!

Mormor

31 Oct 2012 21:59

Varför blir jag anonym??

Kommentera

Publiceras ej