Det här året vill jag: Få ett jobb!

Det här året ska jag: Börja jobba på riktigt!

Gjorde du något år 2013 som du aldrig gjort förut? Tog examen från Högskolan!

Vilka platser besökte du? Barcelona, Åland fast vi klev inte i land, Ullared

Vilka nya personer har du lärt känna i år? Hmm, kommer inte på nån? :P
 
Vilka händelser från år 2013 kommer du att minnas? Kan inte komma på vad som hänt, men att jag blev klar med min förskollärarutbildning lär väl bli med och att Veronica fick barn :D Min 25-års fest var riktigt kul oxå! Barcelonaresan oxå!

Vad har du lärt dig i år? Hm.. jag kan väl redan allt? :D

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Jag blev färdig förskollärare!
2. Min 25-års fest blev riktigt bra!
3. Jag lyckades handla alla julklappar i god tid!
4. Vi lyckades bygga en stor altan!
5. Tjejresan till Barcelona!

Fem händelser som varit sämst det här året?

1. Att vi påbörjar nya saker här hemma hela tiden utan att slutföra det förra :P
2. 
3. 
4.
5.

Vad var ditt största misstag? Ingen aning?

Bästa köpet: Oj, vad kan jag ha köpt? Jag är nöjd med nya mattan vi köpte idag ;D Gjorde ett bra loppisfynd för ett tag sen, en ljusstake från Stockholm Design House, 45:- istället för 600:- i affären!

Vad spenderade du mest pengar på? Förutom om man sa räkna med studielån skulle jag tro kläder till barnen!

Vilka låtar kommer att påminna dig om år 2013? Miley Cirus - Wrecking ball (det enda Tilde vill lyssna på!) annars tror jag att jag har för dåligt minne att komma ihåg en låt, för kan inte komma på nån just nu. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Va tvungen att kolla i arkivet, men jag hade gjort 2 smörgåstårtor eftersom jag fyllde 25 och så kom släkt och vänner och fikade och så fick de göra en tipspromenad om mig och jag fick fina paket!

Vad gjorde du på påsken? Kollade arkivet igen, middag hos mamma på långfredagen och Max hade påskäggsletning på påskafton och sen åt vi i Årsunda. En massa mat och godis blev det i alla fall! Det var väl då jag var med i Viktväktarna men slutade för att det blev massa påskgodis!

Vad gjorde du på midsommar?

Då var vi i Årsunda, Peter skulle jobba natt så han lämnade tidigt men jag och barnen stannade, trevligt sällskap, god mat och god dricka när barnen somnat :D Sov kvar och det blev ganska sent så jag va inte så utsövd när ungarna vaknade dagen efter :P

Vad gjorde du på halloween? 

Inget speciellt. Var ner på stan på den traditionella "halloweenkvällen" men annars bara hemma. Max hade däremot en halloweenfest helgen efter som jag fixade och donade lite med.

Vad gjorde du på julen?
Minijul dagen före julafton här hemma med pappa och lillebror. Jullunch hos mamma och eftermiddagen hos svärföräldrarna på själva julafton. Juldagen fick vi middag hos morfar som vanligt och på kvällen drack vi lite drinkar och spelade spel med Martin och Veronica här hemma. Annandagen var vi på lite rea, men inget speciellt annars.

Vad ser du fram emot 2014? Att få börja jobba och tjäna riktiga pengar :D 

Kommentera

Publiceras ej