Sitter i soffan och slappar!
Strax innan läggning av barnen va jag såå trött så nickade till några minuter i soffan, men sen skulle Tilde duschas och läggas och det gick på 2 minuter och sen har jag varit rätt pigg resten av kvällen :D
Håller på packar samtidigt som jag slöar i soffan, hämtar nått plagg, sitter en stund, hämtar nå annat, sitter en stund, ja ni förstår.. :)

Imorgon bitti beger vi oss mot Stockholm, ska bo på Scandic Anglais som tydligen är precis vid Stureplan :P
Vi ska besöka åtminstonde Junibacken och Gröna Lund, och ev Skansen och Aquaria vattenmuseum oxå!
Hoppas att vi hinner med nån slags shopping oxå, skulle gärna besöka Zara-butiken tillexempel.
 
Idag blev en 22-timmar kryssning till Åland bokad nästa måndag och även en "tjejresa" till Barcelona 24-27 augusti är bokad så nu måste jag fixa ett pass! Då blir det barnledigt några dagar, vad jag ska njuuuta! :)
 
Nä, packa vidare och sen gå och sova !

Två (eller 3 ;D) badbusar från igår!
 





Kommentera

Publiceras ej