Idag hade påskharen varit här under natten, så Max var på äggjakt före lunch. Både ute och inne fick han leta och jag hann inte ställa in nå inställningar på kameran utan fick chansa, så det blev vad det blev :D Han blev nöjd i alla fall och klarade jakten galant!
 
Sen var vi till P´s föräldrar på em. Max fick leta ägg direkt vi kom och sen har vi ätit, fikat påsktårta och umgåtts. Max ville stanna så de fick han och vi åkte återigen hem när det var dags för Tilde att somna och idag slog hon igen ögonen efter 1 minut :) Enkel läggning även idag :D
 
Klockan är bara 22 och båda lääängtar efter sängen nu, usch, så här tråkig vill jag inte vara :P Även om de är rätt skönt att få sova nån timme extra,s peciellt när de ska upp så tidigt :P Men inatt ställs klockan fram så har man tur vaknar T 6,30 fast hon egentligen bara är 5,30 och man inte fått sovit en timme extra, men de känns iaf bättre när man tittar på klockan :D
 
Men några bilder från dagen
 














Efter vi varit ute o letat så vaknade Tilde (förmodligen för att vi lät) och jag sa åt Peter att ruska lite på henne för hon hade bara sovit hälften av vad hon brukar men han sa att "kolla på henne, tror du det går med dom där ögona" så det var bara att plocka upp henne ;D
 
Godnatt med er!

1 kommentarer

Sofie

31 Mar 2013 16:48

Hihi, va kul med äggjakt :D

sv: jasså, ja det verkar ju vara så olika :P
Det låter ju så jävulsk äckligt, slempropp lixom :P Sen är det ju inte det trevligaste samtalsämnet men endå så vill man ju veta :P Jag vet inte säkert att det är slemproppen som har gått för när jag googlar de så står det på dom flesta ställerna att den är typ vit med blod i & det är inte min/mina :P haha.
Men tycker inte att det är någon flytning heller lixom så jag vet inte ! Nä, fy va äckligt, somsagt ;P

Kommentera

Publiceras ej