Dags för vecka 12´s lista!
 
Hade en supermysig lördag i Årsunda! Först barnkalas och sedan tacomys hos Veronica och Martin! ♥
♥ Efter en vecka med Viktväktarna visade vågen imorse -1,9kg! :)
♥ På onsdag kommer några mammor hit med sina barn och snackar massa skit :D
♥ Nästa vecka börjar min sista och 4 veckors långa praktik (men ledig under påsklovet)
♥ Längtar efter värme och snöfritt ute!
♥ Börjar bli dags att köpa ny bilstol åt Maxen så Tilde kan ta hans gamla, vet inte vad vi ska ha bara, tips på bältesstol?
♥ Städat övervåningen idag och insett hur mycket jag vill förnya - ALLT!
♥ Har ni sett "Chichago Fire" som går kl 22 på onsdagar, min nya favoritserie! Följer sällan serier, men den här fastnade jag för!
♥ Mycket skola denna vecka, eller iaf långa dagar, ogillar eftermiddagar för då är man så trött och ofokuserad, men snart är det praktik och då blir det "heltidsjobb" i 4 veckor och det är jag ju INTE direkt van vid nu!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej