Ikväll va det Cirkus nere på stan, jag va sugen på att ta med Max men det kostade över 300:-/st och så va det mellan 19-21 en tisdagkväll, så jag tänkte om.. Men tänkte att vi skulle ta oss ner och titta på djuren som brukar stå i hagar utanför under dagen innan föreställningen.
 
Men idag hade jag helet glömt bort det, Max somna ju sent igår och vakna före 06 imorse så kl 15 höll han på somna i soffan men jag klämpade för att hålla honom vaken och kl 18 ser jag en bild på kameler på facebook och inser att det var idag jag ville dit och titta, så jag fråga Max om han ville och han sa ja, så vi skyndade oss in i bilen, ner på stan för att se om de stod kvar och det gjorde dom! Men efter ungefär 20 sekunder hade Max tröttnat, och förklarade att han var ju faktiskt trött och ville hem. När vi kom hem sa han att det luktade illa där nere :P HAHA!
 
Max ville inte va med på kort med kamelerna, här hade vi varit här ca 15 sekunder och han va redan putt.

Kameler, Elefanter, Zebror, Åsnor, Elefanter och Zåsnor såg vi.
 
 
Kameler måste va de fulaste djuren som finns??


 
 

Kommentera

Publiceras ej