Det här med Viktväktarna funkade inte så bra på mig, jo första två veckorna gick jag ner 2,5 kg sen blev det påsk och jag sket totalt i VV, och fortsatte fuska i två veckor, gick upp 1kg och så försökte jag börja igen, men sen dess så har jag inte kommit ner på -2,5kg igen, för två veckor sen så var jag nere på -2,3kg men nästa vecka hade jag dålig karaktär igen! Den här veckan har jag heller inte skriva in nått, för jag visste att det skulle va massa kalas och jag vill kunna unna mig ibland och då känns det hemskt att se hur mkt en kaka "förstör" räkningen/dag man ska göra :P
 
Blir säkert mer fusk nu i sommar, man äter glass och dricker mer gott, men dessutom kan man motionera mera, eller ja det är varmare och ljusare vilket passar mig bättre! Så jag ska försöka hitta nån balans, tänka på vad jag äter men motionera mer än jag gjort tidigare! Innan jul vägde jag nästan 2,5kg mindre och jag vill åtminstonde tillbaka dit!
 
Började med ett pass idag, valde först mellan motion eller plocka hemma när ungarna somnat men efter plocket va klockan nästan 20,30 men fortfarande ljust så jag bytte om och gav mig ut! Körde intervaller, mest jogging, lite gå och lite tokspringa! Svettigt men skönt!!

 

Kommentera

Publiceras ej