V e c k a  4 1  !
 
  • Peter tvingade mig att köpa godis åt honom idag när jag handla så det slank ner choklad till mig själv oxå - fyyy på mig! :P

  • Tjatar varje dag på Peter om att vi ska börja med övervåningen, men måste börja med golvet och det finns på IKEA i Uppsala, men förhoppningsvis köper vi golv denna vecka!

  • Har sålt iväg mer på Tradera så drygt 1600 till har trillat in, så nu har jag sålt för totalt 6700:- på 2 månader, då var Gekåsbesöket snart betalt ;)

  • Har även varit iväg med 2 IKEA-kassar kläder och lite leksaker/gosedjur och annat krams jag inte orkade ha hemma längre till Biståndscenter.

  • Gick på klädbytardagen i lördags, lyckades fynda lite åt både barnen och mig! Billigt och bra!

  • Gick igenom lite julklappar vi köpt redan till barnen, och till Max är det nog färdigköpt tror jag och Tilde behöver nått mer kanske. Men jag har lite tips på vad iaf Max kan "behöva" om nån behöver tips :P
    Nu är det bara alla andra som ska ha oxå :P

  • På onsdag ska vi ventilera vår uppsats, vilket innebär att vi ska berätta om den och sen är det 2 st som läst den som ska säga va dom tycker, även en lärare och sen får vi veta om vi blir godkända eller inte. Blir man itne godkänd får man en lista på vad som behövs ändras, och efter det blir man godkänd!

  • Har bara 10 veckor kvar på min förskollärarutbildning! Fan så skönt det känns!
    Och det innebär att om 11 veckor är det jul :D

  • Veckans planer är som vanligt inte så många, onsdagsgympa som vanligt för Max, sen ska han följa med en tjej på dagis hem på torsdag och leka (som han längtar!) och sen på fredag har vi planerat fredagsmys med Veronica, Martin och Tyra. Det blir god mat, efterrätt och sen tänkte vi spela krot när ungarna lagt sig! Kan inte bli annat än bra :D


     

Kommentera

Publiceras ej