Hämtade barnen lite tidigare idag, 15,30 ungefär och då va dom båda ute. Idag va det Max som hade stupat och skrapat upp händerna och hade plåster en stund innan jag kom men det var inget han påpekat nå speciellt resten av dagen, bara när Tilde skulle hålla han i handen på studsmattan.
 
Vi stannade ute när vi kom hem, eller ja barnen va på studsmattan innan jag klivit ur typ, sen studsa dom och hade skitskoj och Tilde är absolut INTE rädd längre, hon hoppar högt, ner på rumpa, kastar sig och har sig och är helt crazy, och Max är ju inte bättre direkt :D De blåste bubblor och försökte spela nått "kasta ringar på pinnar-spel" tillsammans men det blev mest bråk och sen sprang de runt och hade sig. Man kunde ju tro att de suttit inlåsta i 2 veckor, inte varit på dagis i 3 dagar :P Haha, men skönt o kunna va ute utan varma kläder och bara låta dom roa sig själva :)
 
VI gick lite motvilligt från barnens sida in vid 17, stekte pannkakor och åt mat, sen blev det bad för Tilde som såg ut som en syltburk ungefär och sen titta de tv medans jag plockade lite innan det var läggdags. Jag somnade till med Tilde så Max kom o fråga varför jag aldrig kom till honom, sen läste jag för honom och han somnade på 5 minuter efter boken.
 
Nu slappar jag i tvn framför Berg & Meltzer i America, så roliga tjejer!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej