• Påsken är över och jag känner att magen är lite större än den brukar vara :P Men jag har iaf varit ute på en joggingtur på 4 km idag, det var första på lääääänge! Men jag tänker försöka hålla i detta nu! Peter jobbar EM nu i veckan men jag får försöka släpa fram gåbandet och köra på kvällarna!

  • Imorgon börjar man jobba igen, dessutom ska jag få gå på kurs/utbildning i Gävle mellan 15-17 vid 4 tillfällen och den startar imorgon. Kul att chefen hade sagt till specialpedagogen att hon skulle fråga om jag va intresserad, för det är ett jätteintressant område tycker jag :)

  • Skönt att det bara blir en 4-dagars jobbvecka igen, sen blir det helg och nästa vecka jobbar man 3 dagar, ledig 1 och jobbar 1 :P Sen är det nog dags att börja jobba 5 dagar/vecka igen, men snart är det sommar och då tänker jag ta nån veckas ledighet i alla fall :D

  • Beställde ny telefon nästa vecka, den borde komma imorgon, jag hoppas! För jag behöver verkligen en ny nu :) Hoppas oxå att mina nya skor kommer imorgon kanske!

  • Börjar närma sig våra födelsedagar med kalas och allt! Tidigare år har jag inte haft jobb och varit borta hela dagarna men jag ska försöka få ihop det ändå! Har redan börjat planera lite vad som ska bakas osv.. så det är egentligen bara att sätta fart :D


     

Kommentera

Publiceras ej