Varit hemma från jobbet idag, slappat i soffan mest bara och ätit massa apelsin och citron för att bli ordentligt frisk. Just nu känner jag mig faktiskt nästan helt tiptop, så jag hoppas det håller i sig nu! Hittade dessa söta väskor i alla fall medans jag surfade runt och blev så sugen på en varsin åt ungarna tills vi ska till Teneriffa.
 
Frågade när de kom hem och Max ville gärna ha ett bi och Tilde har en sån här liten nyckelpigaväska redan så den här skulle ju passa bra åt henne! Då skulle de kunna vara våra handbagage med deras kritor, papper, leksaker osv! 
 
Finns hos Lekmer för 599:- men går att köpa fina kopior från Kina MKT billigare, så isåfall köper jag en sån!
Vattenflaskorna finns oxå hos Lekmer för 99:- men från Kina för ca halva priset.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

25 Feb 2014 16:43

Tänk på att ni inte kan ha flaskorna i kabinen...

Kommentera

Publiceras ej