Jag försöker tapetsera lite här hemma medans barnen är på dagis, men det går sådär.. Hade köpt vita billiga tapeter på Rusta som va tänkt till barnens rum, men sen insåg jag att de inte skulle räcka och så är det papperstapeter som man limmar på baksidan, så det tar lite längre tid än sånna man limmar på väggen!
 
Nu har jag blrjat sätta de i den lilla hallen uppe, men de visade sig att de är ljust ljust gråa istället för helvita som jag trodde, men de får väl vara så där då :) Inte mkt vägg, men det tar tid att få rakt, skära osv.. nu väntar jag på att lite spackel i nått hål ska orka så jag kan fortsätta. Hade visst missat lite :)

  Intar lite lunch i soffan istället som består av avokado, tomat och så salladskrydda, salt och örtsalt! MUMS!
Äter jag nästan varje dag jag är hemma själv :D



Kommentera

Publiceras ej