Först jobb som vanligt, men vi är mkt personal o mindre barn denna vecka så vi kan plocka lite komptimmar :)
Så gick hem lite tidigare och hämtade barnen kl 15. Precis när vi kom hem kom deras farmor och solen lyste faktikst och det var ritkigt varmt i solen så vi var ute och vid 16 började jag steka pannkakor som de skulle äta sen.
 
Kl 17 hade jag och Peter banktid, och vilken skillnad på bankman! Vi bytte nyss för vår förra vi hade var värdelös, han gjorde ingenting vi ville och verkade bara oseriös så nä vi sa att vi ville byta och vår nya kändes jättebra! Allt löste sig som vi ville på direkten! Vi blev klara på 35 minuter så då passade vi på att äta på stan, på ett ställe vi aldrig testat men som Peter hade hört har goda pizzor så han tog pizza och jag beställde först en ceasarsallad men då kom dom tillbaka o sa att de helst inte ville servera den för det var nått som saknades så jag valde en skaldjurssallad istället, men den var jättegod oxå så det spelade ingen roll! :D
 
Hemma igen fick barnen bada och duscha innan läggdags och nu är Peter i källaren och håller på med nå skit, och jag sitter på min stora röv i soffan :P Planerar lite för Peters firande nästa helg, kollar på eventuella presenter (vad ger man sin sambo i 30-årspresent??!) och så har jag beställt ett par skor.. haha :D
 
 

Kommentera

Publiceras ej