Idag har vi bara varit hemma, fixat lite med lister, målat tak i trappen, slipat lite mer i trappen och nu på kvällen provmålade jag ett trappsteg med grundfärg och det kan nog bli bra faktiskt!
Dags o lägga i en högre växel. Men denna vecka är ganska fullproppad ändå...
 
....jag jobbar ju hela veckan först, på lördag fyller Peter 30 och vi ska ha folk på lunch/fika först, sen ska Max på kalas mellan 14-16 och 18,30 har vi bjudit in till grillfest här hemma.
På torsdagen ska jag fixa mina fransar halva kvällen och fredagen lär väl gå åt till att sätta upp partytältet. Sen ska det handlas grejer, beställas mat, handlas mat till festen, planera klart lekar osv, så denna vecka kommer bli tuff tror jag! :D
 
 Knackade på en tjej som ville sälja mumsmums så dom kunde åka på språkresa till London, jag kunde ju inte tacka nej åt detta haha :P






Jag hoppas detta blir bra med två lager täckfärg sen :D

 

2 kommentarer

Ylva

01 Jul 2014 00:02

Ååh, vart har du köpt "glasen" med sugrör? Såå snygga :)

Svar: köpt dom på hiko.se men det är slushmuggar :) man ska ha dom i frysen o sen har man i kall dricka o klämmer på dom då blir det som slush :D
BlondStar

Ylva

01 Jul 2014 11:00

Jaha men det funkar väl att ha "vanlig" dricka i också va? Dom var ju supersnygga :) :)

Kommentera

Publiceras ej