Vi spenderade lite tid ute igår efter jag hämtat barnen på förskolan, kusinen/grannen Lovisa var oxå med!
Så skönt med vårväder, solen lyser och det finns roliga saker att plocka fram i förrådet. Max ville åka sparkcykel men jag sa att vi får ta en promenad en annan dag när vi har mer tid och kanske vi alla 4 är hemma :)

Peter kom hem från GBG igår, så vi hämtade honom på stan vid 19 och sen åkte vi hem och la barn. Imorse vakna jag och klev upp som vanligt, tills jag insåg att jag inte behövde vara vaken så tidigt när jag inte hade ungar att fixa och skjutsa, de skulle ju vara lediga med Peter. Men Tilde vaknade inte långt efter men jag hade nog kunnat få sova 45 minuter extra iaf om jag tänkt lite längre :D

Nu är det helg i alla fall och vi ska bara jobba på måndag sen drar vi till värmen (hoppas jag!!) i 1 vecka!

Måla på stenplattorna..

..som sen övergick till "hoppa hage"!


 
 
 

Kommentera

Publiceras ej